ادامه تحصیل دهید

ادامه تحصیل دهید:
دانش آموزان روزانه ، شبانه، دیپلم ردی ها، ترک تحصیلی ها، داوطلب آزاد دریافت دیپلم دوم، دارندگان مدرک سیکل و پایین تر، دیپلم رسمی مورد تأیید آموزش و پرورش بگیرید.
موسسه خورشید اندیشه سریعترین و آسان ترین راه برای دریافت دیپلم رسمی مورد تأیید آموزش و پرورش و کاملاً قانونی را به شما نشون خواهد داد و تا اخذ دیپلم و ادامه تحصیل در دانشگاه در کنار شما هستیم.
خوشحالم از اینکه مهمترین تصمیم زندگیتو گرفتی و می خوای ادامه تحصیل بدی به شما تبریک میگم،یاد دوستانی افتادم که برای دیپلم پیش ما اومدند(دیپلم نداشتند) و حالا به نسبت همّتشان دیپلم،فوق دیپلم، لیسانس و تعدادی هم فوق لیسانس گرفته اند.و مسیر زندگی و کاری خود را عوض کرده اند ، و این حرف ما را که راحت می تونی دیپلم بگیری را قبول کردن و با اعتماد به ما نتیجه گرفتن، همراهی با این دوستان و به نتیجه رسیدن برای موسسه خورشید اندیشه افتخار آمیز و غرور آفرین است.
شما دوست عزیز به هر دلیل و بهانه ای مثل:عدم علاقه به درس، تنبلی، سهل انگاری، لج ولج بازی با پدر و مادر،دوست بد، مشکلات مالی و گرفتاری کاری و یا هر دلیل دیگری دیپلم نگرفتی اکنون این فرصت را داری که دیپلم بگیری و اگر چشم نخوری و یه کم همت داشته باشی ادامه تحصیل بدی و به دانشگاه بری، باورت نمیشه!؟ با سیستم آموزشی خیلی ساده خورشید اندیشه (آموزش برای خنگ ها)و یه کم همت شما دیپلم گرفتن و بدون کنکور دانشگاه رفتن ساده است.
کافیست گوشیتو برداری ، به ما زنگ بزنی(۰۹۰۳۷۰۸۶۰۶۴) و مراحل ثبت نام را انجام بدید.

انواع دیپلم:
۱-دیپلم کاردانش (گرافیک کامپیوتر، عکاسی، طراحی صفحات وب، تدوین، چهره سازی و …)
۲-دیپلم فنی و حرفه ای(معماری، عمران، گردشگری، حسابداری، کامپیوتر و …)
۳-دیپلم نظری (انسانی، تجربی، ریاضی)

تذکر: دریافت دیپلم کاردانش که دروس مهارتی آن در موسسه خورشید اندیشه و زیر نظر وزارت ارشاد اسلامی برگزار می شود ساده تر و راحت تر می باشد و به متقاضیان پیشنهاد می شود.

انواع متقاضیان:
شما دوست عزیز برای دریافت دیپلم یکی از شرایط زیر را خواهید داشت.
۱-دارای مدرک سیکل
گذراندن ۹۶ واحد درسی برای دریافت دیپلم ضروری است. لذا این دسته از متقاضیان ۳۴تا ۴۲ واحد درسی مهارتی کار دانش را در موسسه خورشید اندیشه می گذراند و دروس عموی ۵۴ تا ۶۲ واحد درسی را در مدارس بزرگسال خواهد گذراند. مشاوران ما شما را به مراکز معتبر و مناسب راهنمایی خواهند کرد.
.
۲-دیپلم ردی ها
دانش آموزانی روزانه و شبانه ای که نتوانسته اند واحد های درسی خود را پاس کنند و امکان ادامه تحصیل در مدارس روزانه را ندارند (مدارس روزانه آنها را ثبت نام نمی کنند) این عزیزان با گذراندن دوره های مهارتی در موسسه خورشید اندیشه می توانند دیپلم بگیرند.
۳-ترک تحصیلی ها:
این متقاضیان بر حسب اینکه در چه مقطعی ترک تحصیل کرده باشند و چند واحد درسی از دبیرستان را گذرانده باشد باقی مانده واحدهای عمومی را در مدارس بزرگسال و واحد های درسی مهارتی خود را در موسسه خورشید اندیشه می گذراند و دیپلم دریافت می کند.
۴-کسانی که سیکل ندارند:
این متقاضیان می بایست در امتحان جامع شرکت کنند و گواهی سال نهم را در نظام جدید دریافت کنند.وپس از آن مراحل اخذ دیپلم را طی کنند.
۵-کسانی که دیپلم دارند:
متقاضیانی که دیپلم دارند و بنا به علاقه تمایل به دریافت دیپلم در رشته ای دیگر را دارند می توانند با گذراندن واحد های درسی مهارتی درموسسه خورشید اندیشه و یا نظری در مدارس بزرگسال دیپلم مجدد دریافت کنند.
مدت زمان اخذ دیپلم
مدت زمان واحد های درسی مهارتی برحسب نوع مهارت کاردانش ۴ تا ۹ ماه زمان خواهد برد.
دروس عمومی ۱۸ماه زمان خواهد کشید.با توجه به اقدام همزمان ، ۱۸ ماه برای گذراندن همزمان دروس عمومی و مهارتی لازم است.چنانچه متقاضی واحد های درسی عمومی را در سال اول یا دوم دبیرستان گذرانده باشد زمان لازم برای دریافت دیپلم ۵تا ۹ماه خواهد بود.

شهریه:
شهریه مصوب دروس مهارتی ۱/۴۰۰/۰۰۰ تا ۱/۷۰۰/۰۰۰ تومان
شهریه دروس عمومی
در مدارس دولتی واحدی ۱۲/۰۰۰تومان جمع ۵۴ واحد ۶۷۲/۰۰۰ تومان
در مدارش غیر دولتی واحدی ۳۰/۰۰۰ تومان جمع ۵۴ واحد ۱/۶۲۰/۰۰۰ تومان
جمع کل شهریه مهارتی وعمومی در مدارس دولتی: ۲/۷۲۰/۰۰۰ تا ۲/۲۷۲/۰۰۰ تومان
جمع کل شهریه مهارتی وعمومی در مدارس غیردولتی: ۳/۰۲۰/۰۰۰۰ تا ۳/۲۲۰/۰۰۰ تومان
توضیح: موسسه خورشید اندیشه شهریه واحد های درسی مهارتی را بصورت اقساط دریافت می کند و تخفیفات ویژه نیز خواهد داشت.

در باره ما

موسسه فرهنگی هنری و آموزشی خورشید اندیشه

موسسه خورشید اندیشه در سال ۱۳۷۹ تاسیس ودر حوزه فرهنگی ،هنری و آموزشی فعالیت خودرا شروع کرد و با بیـش از 22 سـال سابـقه درخشـان دوره هـای آمـوزشی مهـارتی کـاردانش بــرای اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش و آموزش آزاد را برگزار میکند.

دوره هـای آمـوزشـی ایـن مـوسسه  بصـورت آمـوزش مجـازی بـرگـزار می شـود و مـورد استـقبـال گسـترده داوطلبـان ایـن مجموعه قرار گرفته است.امید است با انتخاب این مجموعه برای آموزش و زندگی بهتر بتوانیم همراه خوبی برای شما باشیم.

خدمات آموزشی

دیپلم رسمی آموزش پرورش

آموزش زبان خارجه،آموزش معماری
آموزش فلسفه هنر،آموزش تدوین

تماس با ما

شماره تماس :09037086064
ایمیل:info@khorshe.com

خط واتساپ :09037086064

whatsApp
موسسه آموزشی خورشید اندیشه               
X