خرید خدمت سربازی

خرید خدمت سربازی

مشولینی که بیش از ۸ سال غیبت داشته باشند میتوانند اقدام به خرید خدت سربازی نمایند.

همانطور که میدانید طرح خرید سربازی از سال  ۹۴ تا ۹۷ اجرا شد.این طرح توسط دولت به تصویب رسید. این طرح در واقع پرداخت جریمه غائبین بیش از ۸ سال از سربازی  بود. مشمولان غائب با خرید سربازی از خدمت سربازی معاف می شدند.در این مقاله به شرایط خرید خدمت سربازی، نحوه اقدام برای خرید سربازی و قیمت خرید سربازی خواهیم پرداخت.

شما عزیزان برای اطلاع از جدیدترین اخبار و مقررات خدمت سربازی اعم از خرید خدمت  و یا معافیت سربازی می توانید با مرکز مشاوره خورشید اندیشه تماس بگیرید.

شرایط خرید خدمت سربازی:

مشولینی که بیش از ۸ سال غیبت داشته باشند میتوانند اقدام به خرید خدت سربازی نمایند.

از سال ۹۴ تا ۹۷ مشمولانی که بیش از ۸ سال غیبت داشتند،می توانستند با پرداخت جریمه غیبت خود، خدمت سربازی را بخرند و معاف شوند.این افراد تا پایان سال ۹۷ فرصت داشتند تا در طرح جریمه سربازی ثبت نام کنند و مبلغ خریدخدمت سربازی را بصورت اقساط ۱۳ ماهه پرداخت نمایند.این اقساط تا سال ۹۸ باید پرداخت می شد.

خرید خدمت سربازی برای افراد دارای مدرک تحصیلی مقاطع مختلف اعم از زیر دیپلم، دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکترای تخصصی و دکترای پزشکی امکان دارد.

شما عزیزان همانطور که متوجه شدید امکان خرید سربازی از سال ۹۷ به بعد امکان ندارد. ولی با توجه به شرایط مختلف زیادی که برای معافیت وجود دارد. از جمله معافیت های پزشکی و معافیت های کفالت، امکان اینکه شامل  معافیت سربازی شوید بسیار زیاد است.

برای کسب اطلاعات کامل و کارشناسانه از شرایط معافیت خدمت سربازی با مرکز مشاوره خورشید اتدیشه تماس بگیرید.و شانس خود را برای استفاده از معافیت خدمت سربازی چندین برابر کنید.

 

مراحل اقدام برای خرید خدمت سربازی

مراحل خرید خدمت سربازی به شرح زیر است:

۱ : مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + ۱۰) و ارائه مدارک لازم

۲ : تطبیق مدارک ارائه شده توسط سازمان وظیفه عمومی مستقر در شهرستان ها  و ارسال این مدارک به معاونت وظیفه عمومی استان

۳ : ارسال پیامک به مشمولان مبنی بر واریز مبلغ جریمه

۴ : مشمولانی که پیامک واریز وجه را دریافت نموده اند ، ظرف مدت ۵ روز فرصت خواهند داشت به دفتر پلیس + ۱۰ مربوطه مراجعه کنند و میزان مبلغ واریزی به همراه مشخصات بانکی که باید مبلغ را به آنجا واریز نمایند ، دریافت کنند.

۵ : پس از واریز وجه مورد نظر و ارائه تعهد نامه محضری ، باید ظرف مدت ۱۰ روز فیش واریزی به همراه تعهد نامه محضری را به همان دفتر پلیس + ۱۰ ارائه نمود.

۶ : پس از بررسی و تایید مدارک ، کارت هوشمند معافیت از خدمت وظیفه عمومی به آدرس متقاضی ارسال می شود.

 

قیمت خرید خدمت سربازی:

قیمت خرید سربازی برحسب مقطع تحصیلی به شرح جدول زیر می باشد:

مبلغ خرید خدمت سربازی با توجه به مدرک تحصیلی مشمولان تعیین میشود.این مبلغ برای مدارک تحصیلی زیر دیپلم کمترین میزان و برای مدرک تحصیلی دکترا بالاترین میزان را شامل می شود.در جدول زیر مبلغ خرید سربازی با توجه به مدرک تحصیلی متقاضی مشخص شده است.

جدول قیمت خرید خدمت سربازی

هزینه خرید خدمت سربازی ، با توجه به نوع مدرک تحصیلی

نوع مدرک تحصیلیهزینه (تومان)
زیر دیپلم۱۰/۰۰۰/۰۰۰
دیپلم۱۵/۰۰۰/۰۰۰
فوق دیپلم۲۰/۰۰۰/۰۰۰
کارشناسی۲۵/۰۰۰/۰۰۰
کارشتاسی ارشد۳۰/۰۰۰/۰۰۰
دکتری پزشکی۳۵/۰۰۰/۰۰۰
دکتری غیر پزشکی۴۰/۰۰۰/۰۰۰
پزشکان متخصص۵۰/۰۰۰/۰۰۰

همانطور دیدید سعی کردیم در این مقاله بطور کامل در خصوص خرید خدمت سربازی و هزینه و قیمت آن صحبت کنیم.اگر شرایط ذکر شده را دارید ، اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهید.

با تماس با ما و برخورداری از مشاوره تخصصی شانس خرید خدمت سربازی خود را چند برابر کنید.

تماس با ما: ۰۹۰۵۴۳۹۰۱۴۱

 

می 20, 2020

در باره ما

موسسه فرهنگی هنری و آموزشی خورشید اندیشه

موسسه خورشید اندیشه در سال ۱۳۷۹ تاسیس ودر حوزه فرهنگی ،هنری و آموزشی فعالیت خودرا شروع کرد و با بیـش از 22 سـال سابـقه درخشـان دوره هـای آمـوزشی مهـارتی کـاردانش بــرای اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش و آموزش آزاد را برگزار میکند.

دوره هـای آمـوزشـی ایـن مـوسسه  بصـورت آمـوزش مجـازی بـرگـزار می شـود و مـورد استـقبـال گسـترده داوطلبـان ایـن مجموعه قرار گرفته است.امید است با انتخاب این مجموعه برای آموزش و زندگی بهتر بتوانیم همراه خوبی برای شما باشیم.

خدمات آموزشی

دیپلم رسمی آموزش پرورش

آموزش زبان خارجه،آموزش معماری
آموزش فلسفه هنر،آموزش تدوین

تماس با ما

شماره تماس :09037086064
ایمیل:info@khorshe.com

خط واتساپ :09037086064

whatsApp
موسسه آموزشی خورشید اندیشه               
X