دیپلم رسمی آموزش و پرورش

دیپلم غیرحضوری(سریع، آسان، ارزان)
یکی از مناسب ترین سیستم آموزشی برای بزرگسالان و شاغلین و دیپلم ردی های علاقه مند به ادامه تحصیل و اخذ دیپلم، آموزش غیرحضوری است.این آموزش شامل آموزش دروس مهارتی و دروس عمومی است.
دروس عمومی که شامل ۵۴تا۶۲ واحد درسی می باشد. می بایست در مدارس و هنرستان های بزرگسال و یا آموزش از راه دور ثبت نام شود.برحسب انتخاب و شرایط مالی متقاضی این مدارس می تواند دولتی یا غیر انتفاعی باشند.(شهریه مدارس باهم متفاوت است).دانش آموزان در صورت تمایل می توانند پس از ثبت نام و انتخاب واحد در هر ترم منابع درسی را مطالعه نموده و در امتحانات پیان ترم شرکت کند حضور در کلاس های آموزشی اجباری نیست و و دانش آموز می تواند بصورت غیرحضوری ثبت نام کند.
دروس مهارتی رشته های مختلف باهم متفاوت می باشند.دانش آموز می بایست دروس مهارتی خود را در موسسه خورشد اندیشه ثبت نام کند.سیستم آموزشی ویژه ای که توسط موسسه خورشید اندیشه اجرا می شود بصورت غیر حضوری است. مواد و محتوای آموزشی ارائه شده نه تنها توانسته است نیاز آموزشی متقاضیان را بطور کامل براورده سازد و نیاز آنه به کلاسهای حضوری را برطرف می نماید بلکه بازدهی دوره های غیرحضوری دو تا سه برابر دوره های حضوری است.جهت اطلاع بیشتر از سیستم آموزش غیرحضوری خورشید اندیشه با ما تماس بگیرید.
در توضیح(سریع، آسان و ارزان) به اطلاع متقاضیان گرامی می رساند،مجموعه خورشید اندیشه با بیش از ۱۸سال تجربه موفق در آموزش آماده ارائه بهترین گزینه بستگی به شرایط شما از نظر مدت زمان، سادگی و هزینه اخذ دیپلم می باشد. با توجه به شرایط و هدف شما از ادامه تحصیل به شما سفارش می شود با مشاوره حضوری اطلاعات کامل و دقیق را دریافت کنید.برای انتخاب بهترین راه ادامه تحصیل و حصول بهترین نتیجه می توانید تلفنی وقت مشاوره حضوری بگیرید.کارشناسان ما با بررسی پرونده و شرایط شما بهترین راه را به شما پیشنهاد خواهند نمود.
با آرزوی موفقیت برای شما

شماره تماس :  ۰۹۰۳۷۰۸۶۰۶۴

آگوست 3, 2021

۰ پاسخ به "دیپلم غیرحضوری؛ سریع، آسان، ارزان"

    ارسال یک پیغام

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    یک × 1 =

    *

    در باره ما

    موسسه فرهنگی هنری و آموزشی خورشید اندیشه

    موسسه خورشید اندیشه در سال ۱۳۷۹ تاسیس ودر حوزه فرهنگی ،هنری و آموزشی فعالیت خودرا شروع کرد و با بیـش از 22 سـال سابـقه درخشـان دوره هـای آمـوزشی مهـارتی کـاردانش بــرای اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش و آموزش آزاد را برگزار میکند.

    دوره هـای آمـوزشـی ایـن مـوسسه  بصـورت آمـوزش مجـازی بـرگـزار می شـود و مـورد استـقبـال گسـترده داوطلبـان ایـن مجموعه قرار گرفته است.امید است با انتخاب این مجموعه برای آموزش و زندگی بهتر بتوانیم همراه خوبی برای شما باشیم.

    خدمات آموزشی

    دیپلم رسمی آموزش پرورش

    آموزش زبان خارجه،آموزش معماری
    آموزش فلسفه هنر،آموزش تدوین

    تماس با ما

    شماره تماس :09037086064
    ایمیل:info@khorshe.com

    خط واتساپ :09037086064

    whatsApp
    موسسه آموزشی خورشید اندیشه               
    X