دیپلم ودوره غیرحضوری

120 دانشجو ثبت نام کرد

    دیپلم ودوره غیرحضوری مهارتی کاردانش و فنی حرفه ای

    برای اخذ دیپلم رسمی یکی از ساده ترین و سریع ترین راه ها برای ترک تحصیلی ها و بزرگسالان گذراندن دوره های مهارت کاردانش(دروس تخصصی ) غیر حضوری در موسسه خورشید اندیشه می باشد.

    متقاضیان برای دریافت مدرک دیپلم رسمی و قانونی می توانند در موسسه خورشید اندیشه بصورت غیر حضوری دوره های آموزشی خود را بگذرانند،این دوره ها مضاف بر اینکه داری کیفیت آموزشی بالایی می باشد دارای اثر بخشی بیشتری نسبت به دوره ها و کلاس های آموزشی حضوری می باشد.

    آموزش غیر حضوری خورشید اندیشه با نام “آموزش خیلی ساده برای خنگ ها” در این سیستم آموزشی به ساده ترین شکل ممکن مواد درسی و سوالات امتحانی آموزش داده می شود و این روش توانسته است رضایت بسیاری از متقاضیان اخذ دیپلم را براورده سازد.
    از دیگر مزیت های دوره های آموزش خیر حضوری صرفه جویی در وقت و هزینه این گروه از متقاضیان می باشد،با توجه به شاغل بودن و محدودیت وقت این دسته از متقاضیان این مزیت اهمیت بسیار زیادی دارد.

    برنامه درسی دوره

    هیچ برنامه درسی پیدا نشد!

    نقد و بررسی دوره

    نامعلوم

    امتیاز
    • 5 ستاره0
    • 4 ستاره0
    • 3 ستاره0
    • 2 ستاره0
    • 1 ستاره0

    هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

    محصولات ویژه

    در باره ما

    موسسه فرهنگی هنری و آموزشی خورشید اندیشه

    موسسه خورشید اندیشه در سال ۱۳۷۹ تاسیس ودر حوزه فرهنگی ،هنری و آموزشی فعالیت خودرا شروع کرد و با بیـش از 22 سـال سابـقه درخشـان دوره هـای آمـوزشی مهـارتی کـاردانش بــرای اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش و آموزش آزاد را برگزار میکند.

    دوره هـای آمـوزشـی ایـن مـوسسه  بصـورت آمـوزش مجـازی بـرگـزار می شـود و مـورد استـقبـال گسـترده داوطلبـان ایـن مجموعه قرار گرفته است.امید است با انتخاب این مجموعه برای آموزش و زندگی بهتر بتوانیم همراه خوبی برای شما باشیم.

    خدمات آموزشی

    دیپلم رسمی آموزش پرورش

    آموزش زبان خارجه،آموزش معماری
    آموزش فلسفه هنر،آموزش تدوین

    تماس با ما

    شماره تماس :09037086064
    ایمیل:info@khorshe.com

    خط واتساپ :09037086064

    whatsApp
    موسسه آموزشی خورشید اندیشه               
    X