دیپلم رسمی آموزش و پرورش

خرید دیپلم، فروش دیپلم، دیپلم فوری

این روزها عناوین “فروش دیپلم، دیپلم فوری، دیپلم سریع، بفرمایید دیپلم ” را برای متقاضیان اخذ دیپلم در روزنامه ها در و دیوارشهر و وب سایت ها و شبکه های اجتماعی زیاد دیده می شود. متقاضیان گرامی می بایست دقت داشته باشند که اخذ دیپلم رسمی و قانونی از آموزش و پرورش ساده است و پیشنهاد ما گرفتن دیپلم رسمی از موسسات و آموزشگاه هایَ معتبر و دارای مجوز می باشد(موسسه خورشید اندیشه دارای مجوز وبیش از ۱۸ سال سابقه درخشان)  آگاه و هوشیار باشید و فریب مراکز ارائه و فروش دیپلم های جعلی را نخورید.

چنانچه در مقالات قبلی اشاره شد.َسه نوع دیپلم داریم ،دیپلم نظری، دیپلم کاردانش و دیپلم فنی و حرفه ای ، برای اخذ دیپلم کارادنش می بایست دروس عمومی را در مدارس بزگسال یَا مدارس از راه دور و دروس مهارتی را درموسسات آموزشی گذراند. وجمعاً یکسال و نیم زمان می برد. برای اخذ دیپلم نظری که شامل دیپلم ریاضی، دیپلم تجربی و دیپلم انسانی است. می بایست در یکی از مدارس بزرگسال و یا مدارس از راه دور بصورت ترمی ثبت نام کرد که حدود سه سال طول خواهد کشید.پس اخذ دیپلم کاردانش ساده تر و سریعتر است.متقاضیانی که از دروس دبیرستان قبولی داشته باشند زمان اخذ دیپلم برای آنها کوتاهتر است. بعنوان مثال برای کسانی که قبولی سال اول دبیرستان را داشته باشند یکسال و کسانی که قبولی سال دوم دبیرستان را داشته باشند می توانند در کمتر از یکسال موفق به اخذ دیپلم رسمی کاردانش از آموزش و پرورش  شوند.

با اخذ دیپلم رسمی متقاضیان می توانند بدون کنکور در دانشگاه جامع علمی کاربردی در رشته مورد علاقه خود ثبت نام کنند و ادامه تحصیل دهند. در مراحل ثبت نام و انتخاب رشته مشاوران خورشید اندیشه در کنار شما خواهند بود و به سادگی شم را وارد دانشگاه خواهند کرد..

متقاضیان گرامی می توانند روزهای کاری از ساعت ۹ الی ۱۹ برای مشاوره و کسب اطلاعات دقیق با موسسه خورشید اندیشه در تماس باشند. مشاوران ما با راهنمایی دقیق و دلسوزانه همچون یک دوست و راهنما در کنار شما هستند.

با ما مشاوره کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

به امید موفقیت در ادامه تحصیل

آرزوی ما دیدن شما در دانشگاه است.

شماره تماس:  ۰۹۰۳۷۰۸۶۰۶۴

در باره ما

موسسه فرهنگی هنری و آموزشی خورشید اندیشه

موسسه خورشید اندیشه در سال ۱۳۷۹ تاسیس ودر حوزه فرهنگی ،هنری و آموزشی فعالیت خودرا شروع کرد و با بیـش از 22 سـال سابـقه درخشـان دوره هـای آمـوزشی مهـارتی کـاردانش بــرای اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش و آموزش آزاد را برگزار میکند.

دوره هـای آمـوزشـی ایـن مـوسسه  بصـورت آمـوزش مجـازی بـرگـزار می شـود و مـورد استـقبـال گسـترده داوطلبـان ایـن مجموعه قرار گرفته است.امید است با انتخاب این مجموعه برای آموزش و زندگی بهتر بتوانیم همراه خوبی برای شما باشیم.

خدمات آموزشی

دیپلم رسمی آموزش پرورش

آموزش زبان خارجه،آموزش معماری
آموزش فلسفه هنر،آموزش تدوین

تماس با ما

شماره تماس :09037086064
ایمیل:info@khorshe.com

خط واتساپ :09037086064

whatsApp
موسسه آموزشی خورشید اندیشه               
X